Steco nr. 1.jpg
Numero nr. 2.jpg
Steco nr. 3.jpg
Voor standaard maatvoering
Klik hier
 Zeno nr. 4.jpg

Veel gestelde vragen

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt uw bestelling betalen via:

-  iDeal
-  Vooruitbetaling via bank

Is het veilig om met de creditcard te betalen?

Ja, deze webshop is voorzien van een veiligheidcertificaat. U kunt dat zien aan het slotje, wat aangeeft dat U op een beveiligde pagina bent.

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

In de bestelprocedure vult u uw persoonlijke gegevens in met opgave de gewenste aantallen en producten.

Controleer alle uw gegevens en zijn deze allemaal in orde dan kunt u doorgaan met de betaalprocedure.

Zijn de prijzen zoals vermeld in de webshop inclusief BTW?

Ja, alle prijzen vermeld op de website zijn inclusief BTW.

Zijn de prijzen zoals vermeld in deze webshop inclusief of exclusief verzendkosten?

Leveringen t.w.v. € 45,- en hoger, zijn franco uw afleveradres binnen Nederland en België
De verzendkosten onder het orderbedrag van € 45,- bedragen € 5,95
Buiten Nederland en België worden extra verzendkosten berekend.

Hoe worden de bestelde goederen verstuurd?

De goederen worden verstuurd via de briefpost of pakketservice van PostNL en BPost
De paketten worden verstuurd via PostNL en BPost, voorzien van een z.g. track&trace label, waarmee u de zending kunt volgen via www.track&trace.nl of www.bpost.be/track. Het labelnummer krijgt u via e-mail toegezonden.

Wat is de levertijd van de producten?

In de meeste gevallen zal uw bestelling binnen twee à drie werkdagen na ontvangst van uw betaling verstuurd worden.
Tijdens vakantieperiodes wordt hier van afgeweken. Info vindt u bij nieuwsberichten.

Zijn afwijkende maten van de huisnummers ook leverbaar?

Ja, echter het uitgangsmateriaal is bij voorkeur AISI 304 korrel 320, met een dikte van 5 mm.
Levertijd op aanvraag. Neem hiervoor contact op via info@rvscijfersenzo.nl

Hoe moet ik mijn huisnummer, naamplaat of gevelbelettering bevestigen?

Bij de goederen is een montagehandleiding toegevoegd, maar u kunt natuurlijk ook van te voren hierover geinformeerd worden.

U bent niet tevreden over de geleverde goederen?

Nadat u uw klacht  schriftelijk kenbaar heeft gemaakt, zullen we zo snel mogelijk voor een passende oplossing zorgen.
Goederen kunnen alleen gefrankeerd geretourneerd worden, mits onbeschadigd en voorzien van de originele onbeschadigde beschermfolie.
Ongefrankeerde goederen kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.